رئیس هیئت سوار کاری استان کرمانشاه:
رئیس هیئت سوار کاری استان کرمانشاه گفت: اسبهای نجیب ایرانی علیرغم قابلیت های بسیار، متأسفانه بدلیل نداشتن محل قرنطینه برای اعزام به مسابقات برون مرزی، عنوانی بالاتر از قهرمانی کشور دریافت نمی کنند.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 26 October 2015
رئیس هیئت سوار کاری استان کرمانشاه گفت: اسب های نجیب و اصیل ایرانی علیرغم قابلیت های بسیار، متأسفانه بدلیل نداشتن محل قرنطینه برای اعزام به مسابقات برون مرزی، عنوانی بالاتر از قهرمانی کشور دریافت نمی کنند.

ستار الماسی در گفتگو با تابناک کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی و جدی در ورزش اسب سواری، نبود محل قرنطینه برای اعزام اسب ها به خارج از کشور است که باید از سوی فدراسیون اقدامات لازم صورت گیرد.

وی دلیل فراهم نشدن محل قرنطینه را عدم هماهنگی فدراسیون اسب سواری با سازمان دام پزشکی عنوان کرد و افزود: به جرئت می توان گفت اسب های ورزشی ایرانی چه در رده زیبایی و چه کورس و استقامت حرف اول را می زند که این عدم هماهنگی مانع از درخشش سوارکاران کشور در میادین جهانی می شود.

رئیس هیئت سوار کاری استان یادآور شد: در حال حاضر 200 ورزشکار در استان کرمانشاه در این عرصه فعالیت می کنند که این تیم در مسابقات استقامت در مسیر 60 کیلومتر که ماه گذشته برگزار شد، توانست مقام اول را کسب کند.

الماسی در ادامه تصریح کرد: در جشنواره های زیبایی در دوازدهم و سیزدهم شهریورماه سال جاری، استان کرمانشاه میزبان مسابقات بین المللی بود که اسب های استان عناوین مختلفی را بدست آوردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار