معاون فنی و عمرانی شهردار یزد با اشاره به اتمام عملیات کف‌سازی و ساماندهی خیابان مسجد جامع یزد، بر ضرورت بدنه‌سازی این خیابان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 25 October 2015

به گزارش تابناک یزد،«محمدرسول طهماسبی» افزود: تاکنون برای ساماندهی این خیابان 5/1 میلیارد تومان شامل 800 میلیون تومان اعتبار برای اجرای عملیات عمرانی و 500 میلیون تومان برای جابه‌جایی شبکه برق هزینه شده است. وی ادامه داد: همچنین 100 میلیون تومان اعتبار برای روشنایی این خیابان و 100‌میلیون تومان هم برای شبکه آب این خیابان هزینه شده است. این مسئول با اشاره به زمینی‌کردن همه شبکه برق این خیابان افزود: این مسیر در 3 لاین، شامل 2 لاین پیاده و یک لاین سواره اجرا شده که لاین وسط به عرض 5 متر برای عبور خودرو طراحی شده است.  

معاون شهردار با بیان این‌که اجرای این طرح به آزادسازی نیاز نداشت، اضافه کرد: لاین‌های پیاده نیز با استفاده از مصالح مطابق با بافت قدیم انجام شده اما هنوز بدنه‌سازی این خیابان باقی مانده است.
به گزارش همشهری، طهماسبی اعتبار مورد نیاز برای بدنه‌سازی این خیابان را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این عملیات شامل ساماندهی بدنه خیابان، تابلوهای شناسایی و واحدهای تجاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار