رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد مازندران گفت: در طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت با مشارکت سازمان‌ها و سمن‌های مردم نهاد، گونه‌های بومی متناسب با شرایط آب و هوایی هر استان در نهالستان‌های همان استان‌ها تولید و کاشته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ 07 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، محسن حسین‌پور اظهار داشت: درختکاری رویکردی مهم برای حفظ محیط زیست است و سهم بسزایی در حفظ منابع آبی، کاهش فرسایش خاک و تامین زنجیره غذایی انسان دارد.

 

مشارکت مددجویان کمیته امداد مازندران در طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت  

وی با اشاره به طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت با مشارکت سازمان‌ها و سمن‌های مردم نهاد افزود: گونه‌های بومی متناسب با شرایط آب و هوایی هر استان در نهالستان‌های همان استان‌ها تولید و کاشته می‌شود.

رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد مازندران با اشاره به کاشت ۳هزار اصله نهال غیرمثمر در سال گذشته با همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: امسال نیز با هماهنگی و همکاری انجام شده ۵هزار نهال صنوبر در اختیار کمیته امداد مازندران قرار گرفت.

حسین‌پور با بیان اینکه، برای اجرای این طرح از ظرفیت مردمی استفاده می‌شود بیان داشت: این تعداد نهال بین ۲۷ نفر از مددجویان شهرستان میاندورود توزیع شد که اقدام به کاشت آن نمودند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار