مردم شهید پرور بندر بوشهر درروزقدس درکنار آب‌های نیلگون خلیج فارس بازبان روزه جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴ 06 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، امروزجمعه ۱۷ فروردین مصادف با ۲۵ ماه مبارک رمضان مردم بوشهر دریک راهپیمایی باشکوه و بایک جمعیت کم نظیرشعار مرگ بر اسرائیل ومرگ برآمریکاسردادند. این راهپیمایی باحضور همه اقشارمختلف مردم همیشه در صحنه وشهیدپرورواستعمارستیز بوشهر ازساعت ۱۰صبح ازمسجدتوحید درخیابان امام خمینی آغاز وتامصلی نمازجمعه بوشهر ادامه پیداکرد.

امام جمعه بوشهردر این مراسم گفت: حضورباشکوه مردم در راهپیمایی روزقدس همه توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد. نماینده، ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: حضورحماسی و کم نظیر مردم استعمار ستیز بوشهر در راهپیمایی امروزدر روزقدس مشت محکمی بردهان یاوه گویان بود وهمه توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس بدنبال این است که محور مقاومت رادچار چالش کند و روزقدس را تحت شعاع قرار دهد اضافه کرد:حضور بی شائبه وکم نظیر مردم ایران واستان در راهپیمایی امروزدر روزقدس همه نقشه‌های جهان سلطه به شکست انجامید.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: تدبیر جدی همه مسئولان برای مدیریت عفاف و حجاب مطالبه مردم حزب الله است و همه باید دراین خصوص وظایف خود را عمل کنند. امام جمعه بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی تمام معاهده‌های جهانی را زیر پا گذشته و به کنسولگری ایران در دمشق حمله می‌کند که در تضاد با تمام معاهده‌های بین‌المللی است. ایران شهدای گرانقدر در دمشق، چابهار و راسک تقدیم کرده، اما با این وجود محور مقاومت امروز یک صدا شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» سر دادند. از مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان بوشهر در ترویج فرهنگ دینی و اجرا برنامه‌های فاخر در سواحل استان قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: دست و پا زدن رژیم صهیونیستی و اقدامات بی‌شرمانه و خلاف عرف و مقررات بین‌المللی مانند حمله به ساختمان کنسولگری دمشق نتیجه‌ای برای بقای آن ندارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز جهانی قدس همه مردم در جهان حتی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی، علیه اسرائیل و حمایت‌های بی‌دریغ از ملت مظلوم فلسطین به میدان آمده‌اند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عالم‌گیر شده است.

وی با بیان اینکه موضوع قدس شریف و دفاع از آن و اقدام علیه اسرائیل جنایتکار در مرحله جدید و تازه‌ای قرار گرفته خاطرنشان کرد: نفس‌های اسرائیل غاصب و جعلی به شمارش افتاده است. استاندار بوشهر گفت: دست و پا زدن رژیم صهیونیستی و اقدامات بی‌شرمانه و خلاف عرف و مقررات بین‌المللی مانند حمله به ساختمان کنسولگری دمشق نتیجه‌ای برای بقای آن ندارد و بلکه سرنگونی این رژیم جعلی را شتاب خواهد بخشید.

محمدی‌زاده با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در همه نقاط جهان از جمله کشور‌های اروپایی و آمریکایی هم برگزار می‌شود اظهار داشت: روز جهانی قدس متعلق به همه جهان است و مردم در اقصی نقاط دنیا با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از ملت فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه وجدان بشری در زمینه ظلم به مردم فلسطین بیدار شده است گفت: با افزایش جنایت رژیم اشغالگر قدس در غزه و کشتار زنان و کودکان، وجدان بشری در جهان بیدار شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به جوش و خروش آزادگان جهان علیه اسرائیل و حمایت از ملت فلسطین و غزه اضافه کرد: روز جهانی قدس در زمان اعلام امام راحل تنها در ایران و بعد‌ها در جهان اسلام برگزار می‌شد، اما امروز در تمام دنیا این راهپیمایی شکل گرفته است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار