در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ 19 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرروزپنج شنبه در محل اداره کل منابع طبیعی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر درختکاری وتبدیل فرهنگ منابع طبیعی به فرهنگ عمومی و بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی با همکاری صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به‌منظور انجام تعهدات فضای سبز شهرک‌های صنعتی و حفظ، توسعه و بهره‌برداری بهینه از منابع طبیعی امضا شد.

از مفاد مهم این تفاهم نامه تامین نهال، ارائه مشاوره فنی جهت کاشت نهال، توسط اداره کل منابع طبیعی و آبیاری و حفظ و نگهداری نهال ها‌ی کاشته شده و همکاری در تجهیز نهالستان‌های استان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی وصنعتگران مستقر در شهرک‌ها بود.

در حاشیه این جلسه مسائل و چالش‌های پیش رو جهت تخصیص اراضی به شهرک‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و مدیر کل منابع طبیعی با تاکید به اینکه یکی ازاولویت این اداره تسریع در زمان پاسخگویی به استعلامات سامانه واگذاری می‌باشد، تسریع در روند بررسی و تعیین تکلیف پرونده‌های واگذاری اراضی جهت احداث شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های مهم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دانست.

سید حسین حسینی مدیر عامل شهرک‌های صنعتی بوشهر نیزبا تشکر از مجموعه منابع طبیعی در خصوص همکاری در واگذاری زمین جهت احداث شهرک‌های صنعتی، درخصوص اجرای تعهدات طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بیان داشت: جهت اجرای تفاهم نامه همکاری از تمام ظرفیت و امکانات استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار