امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رزمندگان مقاومت انتقام خون شهدا را به طور قطع می‌گیرند.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹ 05 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک، افزود: نابودی اسرائیل نزدیک است و این رژیم جنایتکار به زودی به درک واصل خواهد شد.

وی بیان کرد: جنایات اسرائیل باید در دادگاه بین‌المللی محکوم شود و این رژیم امروز در دنیا منفورترین است.

وی گفت: امنیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این مهم پیش‌زمینه هر کاری است.

امام جمعه اراک ادامه داد: سرلشکر زاهدی از یاران باوفای شهید سلیمانی بود که ۵۰ سال در راه اسلام و انقلاب فداکاری کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به حوادث روزهای اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: با هوشیاری نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی دشمنان به اهداف شوم خود نرسیدند، البته تعدادی از نیروهای مظلوم و فداکار کشور به درجه رفیع شهادت نایل شدند و باید هوشیاری در مرزها بیش از پیش افزایش یابد تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

وی تصریح کرد: باید تلاش ویژه‌ای صورت گیرد تا عناصر مزدور و جاسوس در کشور شناسایی شوند و کوچکترین سهل‌انگاری می‌تواند امنیت کشور را به مخاطره اندازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: تلاش‌های فراجا، سپاه، بسیج، ارتش، اطلاعات و همه دستگاه‌های مسئول در برقراری امنیت کشور جای تقدیر دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نکات مهمی را در دیدار چند روز گذشته در خصوص شعار سال بیان فرمودند که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید تلاش شود تا مشکلات کشور با همت‌های بلند خودمان حل و گره‌گشایی شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: اقتصاد کشور راه باز شدن دارد، باید فداکاری مرد و همه در راه گره‌گشایی از مسایل اقتصادی کمک دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: سه هزار واحد صنعتی استان مرکزی ظرفیت بالایی برای تحقق شعار سال است و همه باید همت کنند و کمک دهند.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاران باید دارایی‌های خود را در زمین تولید و اشتغال آوردند و دولت هم باید کمک دهد، بسترها را فراهم، موانع را رفع و مشکل زدایی کند.

امام جمعه اراک ادامه داد: کشور با تولید آباد می‌شود و این مهم نیز جزو واجب‌ترین و مقدس‌ترین کارها است.

آیت‌الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: همه باید تلاش کنند تا ضریب تقوای خود را افزایش دهند.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا از ایام باقی مانده ماه مبارک رمضان نهایت بهره‌گیری را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار