استاندار بوشهر در پیامی، شهادت سرداران سپاه در سوریه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ 02 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از ایسنا، در متن پیام احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، آمده است: مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

حمله هوایی روز گذشته دشمن صهیونیستی، اسرائیل غاصب و کودک‌کش به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، موجب شهادت سردار محمدرضا زاهدی، سردار محمدهادی حاجی رحیمی، شهید محسن صداقت فرزند حاج شیخ علی صداقت از شهر وحدتیه شهرستان دشتستان و شهیدان حسین امان اللهی، شهید مهدی جلالی، شهید علی آقا بابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی شد.

این‌ها شهدایی بودند که در راه دفاع از محور مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، لبنان و سوریه، فداکارانه مبارزه کردند و سال‌های متمادی در آن منطقه علیه رژیم اشغالگر قدس و قاتل زنان و کودکان و جوانان و بزرگسالان غزه، جنگیدند و مبارزه کردند.

شهید محمدرضا زاهدی که از پیشکسوتان جهاد و شهادت بود، در سال ۱۳۵۹ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. در دفاع مقدس، فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را در کارنامه خود داشت و در عملیات‌های متعددی تا آستانه شهادت پیش رفت و بار‌ها به درجه جانبازی نائل آمد.

بعد از دفاع مقدس نیز معاونت عملیات ستاد کل سپاه، فرماندهی قرارگاه ثارالله و فرماندهی نیروی زمینی سپاه را در کارنامه خود داشت و عملیات‌های بزرگی را بعد از دفاع مقدس علیه گروه‌های مسلح ضد انقلاب در جنوب شرق و شمال غرب کشور فرماندهی کرد.

شهید زاهدی در بیش از ۱۰ سال حضور در لبنان و سوریه، نقش اساسی در عملیات علیه تکفیری‌ها و اربابان اسرائیلی آن‌ها داشت و شکست توطئه آمریکا و اسرائیل در منطقه مقاومت، مدیون فرماندهی‌ها و مجاهدت‌های اوست که در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار قاآنی به ارمغان آورد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار