کد خبر: ۱۱۶۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۶ 02 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، امام جمعه سرخرود به پویش همدلی استاندار مازندران پیوست

حجت الاسلام تقی زاده ؛چند دستگی عامل عدم توسعه یافتگی مازندران می شود ، موافقان و مخالفان برای توسعه مازندران با حسینی پور همصدا شوند

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد استاندار مازندران در جهت بررسی و پیگیری مشکلات مردم به حسینی پور نمره ۲۰ می دهم ،گفت؛همه گروه ها با سلایق مختلف در پویش همدلی استاندار برای توسعه مازندران مشارکت کنند .

حجت الاسلام مهدی تقی زاده امام جمعه سرخرود با تبریک حلول سال نو به مردم فهیم مازندران اظهار داشت: وحدت،انسجام و همدلی در همه ادوار حتی دوران  قبل از اسلام نیز عامل موفقیت و توسعه یافتگی بوده است .

وی با اشاره به عملکرد مثبت دولت افزود:خدا را شاکر هستیم رئیس جمهور فردی  ولایی ،انقلابی و مردمی به دنبال حل مسائل ومشکلات مردم است و عشق ولایت فقیه را در دل دارد.

تقی زاده بیان داشت :،هر شخص و شخصیتی محبت ولی فقیه را در دل داشته باشد موفق است و خوشبختانه حسینی پور نیز فردی ولایی،انقلابی و مردمی و درد آشنا با مشکلات مردم است .

وی با اشاره به اینکه چند دستگی یکی از عوامل مهم عدم توسعه یافتگی مازندران است ،گفت: اگر نظام و قرآن ما واحد است ،اگر اهداف و رهبر ما واحد است باید در پویش همدلی در کنار هم باشیم و در مسیر مستقیم مشکلات را پیگیری کنیم تا درسایه وحدت به اهداف بلند استان دست یابیم .

تقی زاده تصریح کرد؛ لحظه تحویل سال زمانیکه استاندار مازندران درمزار شهدا سرخرود حضور یافت به رسم قدرشناسی هدیه ای تقدیم وی  نمودم تا  بگوییم قدرشناس زحمات شبانه روزی ایشان  برای توسعه استان هستیم .

وی با اشاره به اینکه  برخی از مشکلات جامعه به صورت صددرصد قابل حل نیست ،بیان داشت؛همین قدر مردم مسئولی را ببینند که در بین آنها حضور یافته،مشکلات آنها را از نزدیک پیگیری می کند به نظام و انقلاب دلگرم  شده و در کنار مسئولان قرار می گیرند.

امام جمعه سرخرود با اشاره به اینکه باید از هرگونه اختلاف ،تنش و درگیری در استان خودداری شود ،گفت:، حتی اگر انتقادی هست باید در قالب یک طرح یا پروژه تعریف به استاندار مازندران ارائه شود تا نسبت به رفع آن اقدام کند.

تقی زاده افزود: در پویش همدلی استاندار مازندران از هیچ کمکی به وی دریغ نکرده از سیاست ها و برنامه های حسینی پور  حمایت می کنم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار