منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه قطار بین شهری اراک و شهر جدید امیرکبیر در سال جدید شتاب می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ 01 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سیدمحمد جمالیان در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر، افزود: فلسفه ساخت شهرهای جدید در کشور، انتقال سرریز جمعیتی از شهر مادر است که در استان مرکزی نیز ۲ شهر جدید مهاجران و امیرکبیر در سال‌های اخیر پایه‌گذاری شده که باید برای ایجاد رغبت و اقبال عمومی برای حضور در شهرهای جدید به ویژه شهرجدید امیرکبیر، با سرعت بیشتری مشوق‌هایی همچون پروژه‌های زیرساختی و روبنایی همچون مراکز ورزشی، فرهنگی و اماکن تفریحی طراحی و در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: اکنون شاهد سرعت پرشتاب اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این۲ شهرجدید هستیم که در دوره دوازدهم مجلس در صورت نیاز، هرگونه همکاری و مساعدتی، لازم باشد را برای بهبود شرایط در این ۲ شهرجدید استان مرکزی خواهیم داشت.

جمالیان تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم که در شهرجدید امیرکبیر طی سال‌های اخیر دنبال شده و ما به عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم پیگیر آن خواهیم بود، مسئله قطار بین شهری اراک به شهر جدید امیرکبیر است زیرا یکی از مشکلات اصلی این شهر، مقوله حمل و نقل عمومی آن است.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و قدم‌های قابل توجهی برای این مهم برداشته شده و به عنوان نماینده منتخب مردم، برای اجرای این طرح، حمایت لازم مورد اهتمام است و در هر مرحله‌ای که نیاز به همراهی باشد این مهم اتفاق خواهد افتاد تا بتوان زمینه و مشوق خوبی برای حضور مردم در این شهرجدید به وجود آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار