رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی برای تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی این استان از امروز تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 15 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، محبوبه شهریاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روان بودن تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر، اظهار داشت: به منظور رفاه مردم، تسهیل عبور و مرور و ایمنی کاربران جاده‌ای در مسافرت‌های نوروزی، برخی محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

وی از ممنوع شدن تردد خودرو‌های سنگین باری در جاده‌ها از امروز خبر داد و گفت: بر این اساس تردد انواع کامیون‌های کمپرسی و تریلر‌های حامل سنگ و مصالح ساختمانی از امروز ۲۵ اسفند تا ساعت ۱۴ فروردین آینده در محور‌های اصلی استان بوشهر ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر ادامه داد: همچنین تردد همه وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای محموله‌های مواد نفتی و سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز تا ۱۴ فروردین سال آینده در محور جاده دالکی به کنارتخته و بالعکس ممنوع است.

به گفته شهریاری، این محدودیت در محور ساحلی بوشهر به گناوه" از ابتدای روز شنبه ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین اعمال می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها یا ارائه پیشنهاد و انتقادات در خصوص راهداری و حمل و نقل، از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ یا نصب اپلیکیشن از امکانات ویژه این سامانه بهره‌مند شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار