معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی از شروع ثبت‌نام آزمون استخدامی ایثارگران (فرزندان معزز شهدا و جانبازان محترم ۷۰ درصد و بالاتر) از ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 07 March 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسین فرجی اظهار کرد: دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، از عصر روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir بارگذاری و ثبت‌نام این آزمون نیز از روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ شروع شد.

وی ادامه داد: آزمون استخدامی برای جذب ۲۹۳۲۰ ایثارگران در سطح کشور (فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر) ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که از این تعداد سهمیه استان برای ۱۵ دستگاه اجرایی ۴۰۲ نفر است که بیشترین سهمیه هم مربوط به آموزش و پرورش استان می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی، آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این آزمون را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: ۴۰۲ مجوز استخدامی استان از مجموع ۲۹ هزار و ۳۲۰ مجوز استخدامی کل کشور، مختص ۱۵ دستگاه اجرایی (بانک کشاورزی، بانک مسکن، بانک ملی، جهادکشاورزی، پزشکی قانونی، انتقال خون، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه فرهنگیان، راه وشهرسازی، بنیاد شهید، آموزش و پرورش، گمرک، هواشناسی، امور مالیاتی و ثبت اسناد) برای فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر صادر شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی بیان کرد: بر اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان، نتیجه این آزمون، نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام و پس از آن فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش، مراحل جذب و صدور شماره مستخدم در دستگاه‌های اجرایی آغاز خواهد شد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار