همزمان با دفتر مرکزی کمیته امداد مراسم رونمایی از اثر فاخر «از جان و دل» و «۱۵ عنوان کتاب و فصلنامه علمی» با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد در مازندران انجام شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 07 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با دفتر مرکزی کمیته امداد مراسم رونمایی از اثر فاخر «از جان و دل» و «۱۵ عنوان کتاب و فصلنامه علمی» با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد در مازندران انجام شد.

 

مراسم رونمایی از اثر فاخر «از جان و دل» و «15 عنوان کتاب و فصلنامه علمی» در ادامه کل کمیته امداد مازندران  

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در این مراسم اظهار داشت: امور فرهنگی کمیته امداد به منظور حفظ خاطرات ارزشمند و ثبت دانش و فرهنگ سازمانی، انتقال تجربیات و درس‌های پندآموز به نسل‌های آینده و ثبت مجاهدت‌ها و خلاقیت‌های نیکوکارانه طرحی را با عنوان از جان و دل طی دو مرحله از سال ۱۳۹۸ به اجرا رساند.

اسماعیل آرامجان افزود: در مرحله نخست، جمع‌آوری بیش از شش هزار خاطره از همکاران این نهاد در سراسر کشور و چاپ ۲ هزار خاطره در قالب یک مجموعه کتاب شش جلدی بوده و در گام دوم، با روشی خلاقانه در جمع‌آوری خاطرات به بیش از ۲۰ هزار خاطره دست یافته است که با ارزیابی و بررسی محتوایی، بیش از ۶۷۵۶ خاطره در قالب ۶۹ جلد کتاب در صنوف و موضوعات متنوع به چاپ رسید.

وی با اشاره به اینکه، از استان مازندران بیش از ۷۰۰ خاطره توسط ۲۳۶ همکار برای این اثر ارسال و چاپ شد گفت: سهم مازندران در چاپ آثار منتخب تعداد ۳۸ خاطره از ۲۳ همکار می‌باشد.

خاطر نشان می‌شود: در پایان این مراسم از همکارانی که خاطره آنان در این اثر فاخر به چاپ رسید تقدیر به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار