مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت:۱۶ هزار کیلومتر باند راه از جاده‌های استان در ۴۸ ساعت تلاش بی‌وقفه راهداران برف‌روبی شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 26 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مهرداد جهانی اظهار کرد: همچنین برای جلوگیری از یخ‌زدگی راه‌ها و انسداد جاده‌ها، سه هزار تن مخلوط شن و نمک نیز استفاده شد.

وی با بیان اینکه، بیشترین بارش برف، مربوط به شمال استان است، ادامه‌ داد: همچنین در این مدت ضمن امدادرسانی به ۸۰ ماشین گرفتار در برف و کولاک، ۳۰ نفر از راه ماندگان نیز در راهدارخانه‌های استان اسکان اضطراری داده شدند.

جهانی تصریح‌کرد: هم اکنون ۲۲۸ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در سطح جاده‌های استان در حال انجام عملیات برف‌روبی و بازگشایی جاده‌ها هستند.

وی با اشاره به تردد روان در راه‌های اصلی و شریانی استان اضافه‌کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها تا روز پنجشنبه، رانندگان از تردد غیرضرور در جاده‌ها خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در ادامه گفت: ۱۴ هزار و ۶۰۰ تماس مردمی در ۴۸ ساعت گذشته برقرار و به بیش از ۲ هزار تماس آن توسط کارشناسان پاسخ داده شد.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار