معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت : برگزاری دوره تخصصی تربیت مربیان سبک زندگی خانوادگی ایرانی-اسلامی ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 23 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی افزود :  رهبر معظم انقلاب در خصوص آسیب‌های اجتماعی بسیار حساس هستند و تکالیفی را برای دستگاه‌های مختلف در این حوزه ابلاغ کردند و مخاطب اصلی فرمایشات رهبر معظم‌انقلاب، همه‌ ما هستیم.

وی بیان داشت : همه‌ شما که در این دوره حضور یافته‌اید اگر با نگاه تاثیرگذاری برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه گام بردارید اهداف این دوره محقق خواهد شد.

حسنی ادامه داد : همه‌ شما به عنوان مربیان سبک زندگی خانوادگی می‌توانید تاثیرگذاری بالایی در استان داشته باشید و با ارتباطی که با اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دارید در برنامه‌هایی که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار می‌شود می توانید نقش موثری ایفا کنید.

حسنی بیان کرد : خلاءهایی در جامعه در حوزه آموزش و تولید محتوا ‌دیده می‌شود و البته در زمینه‌ی افزایش اعتقادات و مبانی دینی و ارزشی و سنت‌های فرهنگی، نسل جوان ما نیاز به یادآوری، تشریح و تبیین دارد که این امر توسط شما مربیان قابل اجراست و می‌تواند جامعه را متحول کند.

وی خاطرنشان کرد : یکی از مسائل روز جامعه، مسئله‌ انتخابات است که از تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب است و در بحث مشارکت اجتماعی، تکلیف شرعی و ملی همه‌ ما برای افزایش هرچه بیشتر میزان مشارکت مردم در این انتخابات است.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد : هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو بالاتر باشد تهدیدات دشمنان به این آب و خاک کمتر خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار