معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: رسانه می‌تواند مسیر درست حاکمیت مردم را نشان دهد و در افزایش سواد سیاسی شهروندان مؤثر باشد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 21 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، رضا قاسمیان دوم اسفند در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به جنگ نرم شبانه روزی دشمن علیه کشور گفت: تلاش گذشتگان بر این بوده دیکتاتور‌ها را پس زنند و انتخابات و نظر مردم مطرح شود.

وی اظهار کرد: رسانه میتواند مسیر درست حاکمیت مردم را نشان دهد و همچنین برای ترغیب عموم مردم در مشارکت مؤثر باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: دو کارکرد رسانه در روز‌های آتی ایجاد مقدمات جشن بزرگ سیاسی در ۱۱ اسفند و همچنین ارائه اطلاعات سیاسی برای افزایش سواد سیاسی و رسانه‌ای مردم در انتخابات است و اهالی راستین رسانه استان می‌توانند در این دو مورد نقش آفرینی اساسی کنند.

قاسمیان افزود: در عصر حاضر انتخابات در همه حال در حال برگزاری است و مردم هر لحظه بازخورد و اعلام نظر می‌کنند و فضای مجازی این بستر را فراهم کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه خبرنگاران نقاشان ذهن مردم هستند، بیان کرد: این جشنواره با نام ابوذر غفاری است که راستگو بود و صداقت داشت و شبانه روزی حقیقت را بازگو میکرد.

وی مطرح کرد: متأسفانه اراذل و اوباش حوزه رسانه را بلعیده اند و ترور رسانه‌ای می‌کنند و رسانه ای‌های راستین نباید اجازه دهند افرادی که مسموم کننده جامعه هستند، با عنوان رسانه فعالیت کنند.

قاسمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز روز جهانی زبان مادری است و مادر خیرخواه مطلق است و داعیان و حافظان زبان مادری نیز باید خیرخواه باشند.

معاون استاندار اردبیل اعلام کرد: زایش، رویش و افزایش و خیرخواهی مطلق به تأسی از مادران در رسانه باید مستولی شود و نباید اجازه داد تخریب به فرهنگ تبدیل شود، چرا که در اینصورت هیچکس مصون نمی‌ماند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار