رییس دادگستری ساوه گفت: دستگاه قضایی در راستای ایجاد رقابت سالم با عوامل و ایجاد کنندگان فضای غبارآلود، تهمت و تخریب بر اساس موازین قانونی برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 19 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،ابوالحسن شریفی ظهر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با رأی اولی‌های شهرستان ساوه اظهار کرد: آحاد جامعه و همچنین رأی اولی‌ها می‌توانند برای انتخاب شخص اصلح ملاک‌های قرآنی و افراد معتمد را مدنظر قرار دهند.

رئیس دادگستری ساوه افزود: ایجاد شور انتخاباتی و همچنین فراهم کردن شرایط برای مشارکت حداکثری وظیفه همه مسؤولین و آحاد جامعه است اما نباید از شور انتخاباتی برای تخریب و زیر سوال بردن عملکرد دیگران سو استفاده کرد.

شریفی گفت: ستاد انتخاباتی امسال فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در فضای مجازی بر بستر پلت فرم‌های داخلی را مجاز اعلام کرده است این مهم اقدامی مناسب برای نسل امروز به ویژه رأی اولی‌ها خواهد بود تا بتوانند با بخشی از برنامه‌ها و اهداف آشنا شوند.

وی ادامه داد: دستگاه قضائی نیز در راستای ایجاد رقابت سالم با عوامل و ایجاد کنندگان فضای غبارآلود، تهمت و تخریب بر اساس موازین قانونی برخورد می‌کند از این رو تمامی نشست‌های نامزدهای انتخابات را زیر نظر دارد.

رئیس دادگستری ساوه قهر با صندوق‌های رأی را کناره گیری از آرمانهای انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور در این همایش بزرگ و سرنوشت ساز سیاسی حکم شرعی و عقلی دارد چرا که با حضور خود می‌توانیم در تصمیم گیری و تصمیم سازی های سازنده در آینده کشور مشارکت داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ساوه نیز با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان ایران هستند، گفت: انتظار می‌رود این جامعه هدف در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته باشند.

محمود رضا سازنده افزود: مطالبه گری جوانان و نوجوانان از مسؤولان دیگر مولفه‌هایی است که امید است با رعایت این مساله بتوانند نقش خود را به انقلاب و کشور به نحو شایسته ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار