مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت : از ۳هزار و ۸۵۰ واحد مسکن ملی استان ۲ هزار و ۳۳۵ واحد در سطح استان به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 08 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محبی بیان کرد :  تعداد واحدهای در حال اجرای بنیاد مسکن سه هزار و ۳۶ واحد در قالب ۱۹ پروژه در شهرستان ‌های ایلام، ایوان، دره شهر، چرداول و بدره با پیشرفت فیزیکی میانگین ۳۰ تا ۸۰ درصد در هر پروژه است.

وی افزود : در شهرستان‌های ملکشاهی، سیروان، دره شهر و ایوان تعداد ۲۴۸ واحد مسکونی در مرحله طراحی و در دست اقدام است.

محبی ادامه داد : تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۵۴۶ خانوار کم بضاعت روستایی، تحویل ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم بضاعت روستایی، هزار و ۶۵۰ واحد در حال اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی و بیمه رایگان ۲هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد : تهیه و بازنگری ۱۳۸ روستا، صدور بیش از پنج هزار جلد سند با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک ایلام در سطح استان و شهرستان‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و ارائه ۱۸هزار و ۹۵۰ فقره خدمات فنی به متقاضیان در سطح روستاها در این مدت انجام شده است.

محبی گفت : اجرای طرح هادی شامل اساس و آسفالت در ۶۹ روستا و همچنین اجرای پل هفت متری دسترسی روستای سلطان آباد شهرستان چوار از جمله این پروژه هاست./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار