کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه عرضه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان فعال شهرستان فاروج در محل کانون فرهنگی و تربیتی ولایت این شهرستان افتتاح گردید.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 06 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، معصومه سعیدی، کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج اظهارکرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه عرضه دستاورد‌ها و توانمندی‌های بانوان فعال شهرستان فاروج در محل کانون فرهنگی و تربیتی ولایت این شهرستان افتتاح گردید.

وی گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه در بخش‌های مشاوره دینی، مذهبی، جوانی جمعیت، نقاشی کودکان، دوخت لباس‌های محلی و سنتی، سفال، چرم، مینیاتور، کالای خواب، محصولات کشاورزی شامل (کشمش، شیره انگور، حبوبات) و انواع کیک و شیرینی‌جات راه اندازی شده است.

کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج افزود: عموم مردم می‌توانند به مدت سه روز در ساعات اداری از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ از این نمایشگاه بازدید و علاوه بر آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان منطقه، اقلام مورد نیاز خود را نیز خریداری کنند.

سعیدی ادامه داد: برگزاری جشنواره غذایی نیز یکی دیگر از برنامه‌های ویژه بانوان است که در این نمایشگاه در راستای ایجاد آشنایی اقشار مختلف مردم با دستاورد‌های بانوان شهرستان، ترویج غذای سالم و با هدف اینکه بانوان تحت حمایت نهاد‌های حمایتی هستند، راهکاری برای کسب درآمد داشته باشند، برپا شده است.

وی عنوان کرد: در این جشنواره غذایی بانوان ادارات شهرستان با ارائه ۲۵ نوع غذای محلی و سنتی در سه بخش انواع نان و فطیر، انواع آش‌ها و میان وعده سالم به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان از هر گروه به سه نفر اول جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار