فرماندار اردبیل گفت: تعامل بسیار خوبی بین فرمانداران برای برگزاری باشکوه انتخابات در حوزه انتخابیه اردبیل و نیر و نمین و سرعین وجود دارد و بابرگزاری جلسات هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 06 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر امروز در در جلسه با فرماندارن شهرستان‌های نیر، نمین و سرعین از آمادگی برای برگزاری باشکوه انتحابات در اردبیل خبرداد و اظهار کرد: برنامه و پیش‌بینی‌های لازم برای پیشبرد روند انتخابات و حین انتخابات انجام شده است تا مشکلی و مسئله‌ای در روند انتخابات به وجود نیاید.

وی بر برگزاری آموزش برای عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد و گفت: این دوره‌ها برگزار شده و برای آشنایی و موفق عمل کردن عوامل اجرایی انتخابات برگزار می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مانور انتخابات هم در اردبیل برگزار می‌شود تا آمادگی عوامل اجرایی انتخابات سنجش و مشکلات بررسی و تدابیر لازم برای برطرف کردن این مشکلات احتمالی انجام شود.

اعتماد اعجازی گفت: جلساتی هم با مسؤولان فناوری و اطلاعات برای پوشش اینترنت محل شعبات در زمان اخذ رای برگزار شده و می‌شود تا در این راستا مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: تبیلغات نامزد‌ها هم در زمان مشخص شده انجام می‌شود و از نامزد‌ها و طرفدارانشان انتظار می‌رود قانون را در روند انتخابات مبنای کار قرار دهند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مردم شهرستان اردبیل بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار