فرماندار ریگان گفت: با توجه به وزش طوفان شن، خشکسالی و مخاطرات، ۲ هزار و ۵۰ هکتار تثبیت شن‌های روان و ایجاد کمربند سبز را با اعتبار ۳۰۴ میلیارد تومان داریم که از دهه فجر اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 01 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، مراد آبیار امروز ۱۲ بهمن‌ماه در نشست خبری ضمن گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی سیاسی است که اصل انقلاب خود را به رأی مردم گذاشت و با ۹۸ درصد رأی موافق کار خود را آغاز کرد و تمام ساختار‌های نظام جمهوری اسلامی با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم صورت می‌گیرد.

فرماندار ریگان با اشاره به نقش بی‌بدیل و موثر مردم در انتخابات افزود: دو گروه به انتخابات چشم دوخته‌اند، گروه اول جبهه مقاومت است که نگاهشان به انتخابات ایران است و گروه دوم بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که دنبال حضور کمرنگ مردم هستند، اما مطمئناً مردم با حضورشان مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان ریگان در حوزه زیرساخت‌ها بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۸ مدرسه به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در حوزه منابع طبیعی با توجه به وزش طوفان شن، خشکسالی و مخاطرات، ۲ هزار و ۵۰ هکتار تثبیت شن‌های روان و ایجاد کمربند سبز با اعتبار ۳۰۴ میلیارد تومان را داریم که از دهه فجر اجرایی می‌شود.

آبیار افتتاح پروژه‌های آسفالت معابر روستایی، مجتمع توانبخشی هلال‌احمر با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، پایگاه امداد جاده‌ای فاطمه‌الزهرا (س) ریگان با زیربنای ۲۶۰ متر مربع، واگذاری ۱۲۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، کلنگ‌زنی ۲ کارخانه تولید موتورسیکلت و تولید تایر در ریگان توسط بخش خصوصی و توزیع ۵ هزار نهال درختان میوه مثمر در مناطق و ارتفاعاتی که مستعد خاک و آب حاصلخیز هستند را از دیگر پروژه‌های دهه فجر در شهرستان ریگان نام برد.

وی از راه‌اندازی پردیس دانشگاه آزاد در ریگان با پذیرش چند رشته مکانیک خودرو، علوم کشاورزی و معدن برای اولین بار در ریگان خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در بهمن را در این مرکز خواهیم داشت.

فرماندار ریگان با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات آبرسانی روستا‌ها بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال، تعهد شهرستان ۱۰۵ درصد عملی شده، ضمن اینکه در دهه فجر ساختمان فنی‌وحرفه‌ای از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری با ۳ هزار مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان گلنک‌زنی می‌شود.

وی افزود: ۹۰ درصد روستا‌های ریگان در ایام‌الله دهه مبارک فجر دارای پروژه‌های عمرانی هستند و جشن‌های دهه مبارک فجر با مشارکت و محوریت مردم برگزار خواهد شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار