رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون تمرکززدایی است و اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 31 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، غلامرضا نوروزی امروز در مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی اردبیل که در سالن کنفرانس حسین رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل از جمله هیات‌های استانی ما محسوب می‌شود که با رعایت نظم و انضباط اداری و مالی و ارائه خدمات تخصصی توانسته است رضایت نسبی جامعه ورزش استان را جلب کند، با این حال هیچ‌گاه به وضع موجود بسنده نکرده و باید برنامه‌ریزی‌ها جهت هرچه بهتر شدن خدمات هیات باشد.

وی با تاکید بر این نکته که یکی از رویکرد‌های اصلی این فدراسیون تمرکززدایی است، ادامه داد: در این راستا و در جهت سهولت حال جامعه هدف، هیات‌های استانی ما باید ضمن دارا بودن امکانات تخصصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون استان، به گونه‌ای فعالیت کنند که نیازی به ارجاع ورزشکاران آسیب دیده به مرکز وجود نداشته باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: در حال حاضر ۲۵ هیات استانی پزشکی ورزشی صاحب ملک اختصاصی هستند و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بایستی شاهد راه‌اندازی مرکز تخصصی پزشکی ورزشی در سال آینده در اردبیل نیز باشیم.

نوروزی با تاکید بر اهمیت تعامل این هیات با دیگر هیات‌های ورزشی مرکز استان یادآور شد: از طرفی نباید از هیات‌های پزشکی ورزشی شهرستان‌ها غفلت شود و انتظار این است ضمن بازدید‌های میدانی و ارزیابی عملکرد و تقویت ساختار و زیر ساخت هیات‌های شهرستانی در جهت بسط هرچه بیشتر خدمات پزشکی ورزشی به اقصی نقاط استان اقدام شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار