معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروزه نوع جنگ تغییر یافته و امروز تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن، جهاد تبیین و آگاه‌سازی است.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 30 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، شکر عبدی جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صبح امروز در جریان برگزاری مراسم جهاد تبیین با محوریت انتخابات باشکوه در شهرستان مشکین‌شهر اظهار کرد: با توجه به سابقه درخشان اهالی ولایت‌مدار شهرستان مشکین‌شهر در راستای حضور پرشور در انتخابات، انتظار می‌رود آمار مشارکت مردم مشکین‌شهر در انتخابات از دوره‌های قبل بیشتر شود.

وی افزود: اقشار مختلف جامعه باید دست به دست هم دهند تا با حضور در پای صندوق‌های رای‌گیری، انتخابات کم سابقه‌ای را از لحاظ شور انتخاباتی رقم بزنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در قالب طرح شهید آرمان علی‌وردی باید بر روی حضور حداکثری متمرکز شد و در این راستا توجه شود که نباید به نفع و یا علیه اشخاص و کاندیدا‌ها اظهار نظر کرد.

جهاد تبیین و آگاه‌سازی، تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن

محسن پناهیان، معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه این همایش خاطرنشان کرد: نوع جنگ در این عرصه تغییر یافته و امروز تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن، جهاد تبیین و آگاه‌سازی است.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد شبهه به دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است که با جهاد تبیین می‌توان به این شبهات پاسخ داد.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی همچون فعال‌سازی کارخانه‌ها، کاهش نرخ تورم و موارد دیگر در داخل کشور انجام گرفته که به زودی این اقدامات در سفره‌های مردم مشاهده می‌شود.

پناهیان گفت: دولت در شروع فعالیت خود جراحی اقتصادی را شروع کرده که قطعا این جراحی تبعاتی نیز داشته است؛ با صبر و حوصله پیشرفت‌هایی حاصل شده است و شاهد تحولاتی عظیم در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، صنایع و موارد دیگر خواهیم بود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار