مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: در برف و کولاک اخیر به ۲۲۴۹ نفر، توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 30 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حمیدقویدل شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ ۳ الی ۹ بهمن امدادگران جمعیت هلال احمر در جاده‌های مواصلاتی استان به دنبال کمک رسانی به افراد گرفتار شده در برف و کولاک بودند.

وی افزود: در این حوادث ۵۹۳ خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند که ۴۹ تیم عملیاتی به همه این خودرو‌ها امدادرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۱۶۹ نفر/ روز نیروی عملیاتی و به‌کارگیری ۴۰ دستگاه/ روز خودروی امدادی به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.

قویدل ادامه داد: در برف و کولاک روز‌های اخیر علاوه بر امدادرسانی به در راه‌ماندگان این حوادث ۱۲ نفر حادثه دیده توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۴۹ نفر نیز توسط نجات‌گران این جمعیت اسکان اضطراری داده شده اند، ادامه داد: ۱۷ تخته پتو، ۱۰۶ بطری آب معدنی، ۱۲۱ قوطی کنسروجات، ۱۷۱ قرص نان، ۱۴۹ بسته بیسکویت و ۶کیلو خرما، چادر امدادی، موکت، کلمن ست ظروف، برنج، فانوس (شعله) نایلون پوششی، لیوان یک بار مصرف، بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز در بین افراد اسکان داده شده توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: هم‌وطنان در زمستان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به مسافرت باشند تجهیزات زمستانی، تغذیه و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار