مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : طی شامگاه گذشته ۳۷۳ تن شن‌ و نمک در جاده‌های برفگیر استان پاشیده شد و بیش از ۷۵ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای استان توسط ۷۹ نیروی راهدار درگیر انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 28 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور بیان داشت :  براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۳ محور ارتباطی از شهرهای استان بارش برف و باران و کولاک گزارش شده است.

وی افزود : با تلاش نیروهای راهداری ریزش‌برداری در ۶۵ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

چشمه خاور ادامه داد :  ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام با ماشین‌آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

وی گفت :  با وجود بارش برف در گردنه ها و جاده های مناطق کوهستانی این استان چون محور قلاجه و تونل آزادی این محورها پاکسازی شده است، می طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای با احتیاط رانندگی کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام  خاطرنشان کرد :  اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار