این پروژه مهم که ۱۳ سال قبل با تخصیص اعتبارات لازم، روند اجرای آن آغاز شده بود اما متاسفانه روند کند اجرایی شدن آن موجب بالارفتن هزینه تمام شده آن گردید.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 24 January 2024

مهدی رفیعی: به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران ، با حضور دکتر حسن بابایی کشتلی مدیرکل، معاون اجرایی، هیات حسابرسی دیوان محاسبات استان ، معاون امور عمرانی استاندار، فرماندار وجمعی از مسئولان شهرستان تنکابن و مسئولان حوزه شهری مشکلات اجرایی کنارگذر شهر نشتاورد در محل فرمانداری تنکابن مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران با اشاره به اهمیت پروژه مهم و تاثیرگذار کنارگذر شهر نشتارود برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل در رفت و آمدها در غرب استان ، گفت: این پروژه مهم که ۱۳ سال قبل با تخصیص اعتبارات لازم، روند اجرای آن آغاز شده بود اما متاسفانه روند کند اجرایی شدن آن موجب بالارفتن هزینه تمام شده آن گردید.

وی با بیان برخی از دلایل کند اجرای این پروژه، اظهار کرد: نداشتن ثبات در مدیریت شهرنشتاورد، ضعف نظارتی از سوی کارفرما در روند اجرا و پیشرفت این پروژه و عدم توانایی شهرداری در تملک زمین های طرح از جمله دلایل کارشناسی شده در روند اجرای این پروژه است.

دکتر بابایی کشتلی ضمن بیان برخی راهکارها برای تسریع در اجرای این پروژه بر روند اصلاح رویه و سرعت بخشی در روند اجرای آن تاکید کرد و گفت: پس آزادسازی اراضی این پروژه ظرف مدت 45 روز ، فاز نخست و دوم این پروژه می بایست تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید پیمانکار در خصوص ادعاهای مربوط به فعالیت های گذشته نسبت به تمکین موارد تایید شورای فنی استانداری اقدام نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار