مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده باش ۴۰۰ راهدار در جاده های استان اردبیل خبر داد وگفت: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و کولاک شدید در ساعات آینده مردم عزیز از هرگونه سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 22 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، کلیم اله وثوقی عصر امروز در جلسه مدیریت بحران اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به آماده‌باش ۸۰ اکیپ راهداری اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک شدید در ساعات آینده ۴۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در جهت خدمت‌رسانی هرچه شایسته به مردم عزیز برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از ماشین‌آلات نهاد‌ها و بخش خصوصی انجام شده تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نباشیم افزود: به دلیل برف و کولاک شدیدی که در ساعت آینده خواهیم داشت احتمال مسدودی راه‌های روستایی نیز وجود دارد که از مردم خواهشمندیم از تردد‌های شبانه غیر ضروری در محور‌های فرعی و روستایی حتماً خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل کولاک شدید و بارش برف طی ساعات آینده مترددین عزیز حتماً از تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیرچرخ استفاده کنند و همکاری‌های لازم را با اکیپ‌های راهداری و سایر نیرو‌های امدادی داشته باشند.

عضو شورای اداری استان اردبیل خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح زمستانی تاکنون با تلاش راهداران بیش از ۵۹ هزار کیلومتر باند برفروبی انجام و به هزار خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

وثوقی با بیان اینکه اولویت بازگشایی راه‌ها به ترتیب با محور‌های اصلی فرعی و روستایی است از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل تماس بگیرند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار