معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: ۴۰۴۵۴ نفر مددجو در استان در ۹ماهه نخست سال جاری از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 22 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی اظهار داشت: ۴۰۴۵۴ نفر مددجو در استان در ۹ماهه نخست سال جاری از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

 

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۰هزار نفر از مددجویان کمیته امداد مازندران در ۹ماهه نخست سال ۱۴۰۲  

وی افزود: خدمات درمانی شامل؛ پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب‌العلاج، خاص و زمین‌گیر است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در ۹ماهه نخست سال۱۴۰۲ بالغ بر ۱۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

عمادی ترکامی تصریح کرد: ۳۰۵۳بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکیلینیک، بیمارستانی، توان‌بخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می‌شود.

وی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲۵۳۶نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای ۱۹۰۳مددجو بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در ۹ماهه نخست سال‌جاری بالغ بر ۱۳میلیارد و ۸۵۱میلیون تومان برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و مبلغ ۲میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت گردید.

عمادی ترکامی افزود: سال قبل ۱۵۳ مددجو و در ۹ماهه نخست سال‌جاری ۱۶۷مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

وی بیان داشت: ۱۳۵۰ مادر باردار و شیرده در راستای پیشگیری از سوء تغذیه از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در این ۹ ماه، ۲میلیارد و ۹۵۵میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان مادران باردار و شیرده هزینه شده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار