نماینده ولی فقیه مازندران:
کد خبر: ۱۱۵۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 22 January 2024
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه مدیران مسئولیت‌های اجتماعی امروز را مدیون انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا هستند، گفت: سرگرم کردن مردم در پیچ و خم اداری با اصل مبانی انقلاب سنتخیت ندارد باید خدمتگذار مردم باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی در هشتاد‌و‌ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان به رویکرد مجموعه خادمیاران رضوی برای ایجاد ۵۰چایخانه در سراسر استان مازندران اشاره و اظهار کرد: باید به عنوان پایلوت در یکی از شهرهای استان این چایخانه جانمایی شود تا زمینه تامین منابع برای احداث چایخانه در دیگر شهرستان‌ها فراهم شود.

 
نماینده ولی فقیه در استان مازندران به حماسه مردمی ششم بهمن آمل اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از حماسه مردمی ششم بهمن آمل سخن به میان آوردند باید اهداف این قیام به درستی تبیین شود.
 
حجت الاسلام محمدی لائینی به نامه ارسالی جهت تقاضای ملاقات مردم مازندران به ویژه شهرستان آمل به مناسبت سالروز حماسه مردمی ششم بهمن با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: متاسفانه هنوز این دیدار محقق نشد.
 
وی ضمن گرامیداشت یادو نام ۴۱شهید حماسه مردمی ششم بهمن آمل خواستار برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این حماسه در دانشگاه‌های آمل شد و گفت: باید دانشجویان با فداکاری‌های مردم آمل در مبارزه با منافقین آشناشوند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با اشاره به چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: باید دهه فجر به بهترین شیوه با بهره‌گیری از زبان هنر گرامی داشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار