در واپسین روزهای نزدیک به برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم بصیر ایران اسلامی را به حضور حداکثری در این آوردگاه دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 21 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، در واپسین روز‌های نزدیک به برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم بصیر ایران اسلامی را به حضور حداکثری در این آوردگاه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: جمع هم‌رزمان شهدای گردان ۴۱۰ غواص در راستای تحکیم فرمایشات مقام عظمای ولایت بعنوان فرمانبرداران فرماندهی کل‌قوا که می‌فرمایند: «مردم در انتخابات باید جداً وارد بشوند و مسئله حضور مردم در صحنه باید ترویج بشود، هر کسی صدایی دارد، هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی می‌تواند اثر بگذارد باید روی این زمینه کار کند این حق است.» ضمن دعوت از کلیه مردم انقلابی کشور عزیزمان توجه شما را به نکاتی جلب می‌کنیم.

امروزه اهمیت و نقش انتخابات بخصوص در این برهه حساس از انقلاب شکوهمند اسلامی که خیل کثیری از دشمنان خارجی و اقلیتی از غافلان و جاهلان داخلی بر کوس عدم مشارکت مردم در انتخابات می‌کوبند، بر کسی پوشیده و مستتر نیست.

همواره عده‌ای که منافع خود را بر عدم مشارکت مردم در این عرصه طراحی می‌کنند، بر این باورند که پشت نظام اسلامی خالی شده و مردم اقبالی به آرمان‌های امام راحل (ره) و خون شهیدان ندارند.

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بخشی از بیانات گهربار خویش ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مردم می‌فرمایند: «کار بزرگ مردم اوّلا اصل مشارکت، ثانیا نوع مشارکت و نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم خدای متعال همه‌ی دل‌های ما را، دل‌های ملّت ایران را هدایت کند تا بتوانیم به بهترین وجهی در این عرصه ظاهر بشویم.»

بهترین و جامع‌ترین تعریفی که در خصوص مشارکت مردم در انتخابات وجود دارد همان فرمایش رهبری معظم است که می‌فرمایند: «مهم‌ترین نکته این است که انتخابات نشان‌دهنده‌ی حضور مردم در صحنه است.

«حضور مردم در صحنه» یعنی چه؟ یعنی نظام جمهوری اسلامی پشتوانه‌ی مردمی دارد. این، در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار کشور تأثیر بی‌نظیری دارد؛ یعنی هیچ چیزی، هیچ ابزار قدرتی به اندازه‌ی حضور مردم، قدرت‌افزا برای کشور نیست.»

در ادامه جنایت‌های دشمنان ایران، حادثه غمبار و تروریستی اخیر که در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، دل هر آزاده‌ای در اقصی نقاط دنیای خاکی را به درد آورد.

دشمنان زبون این مرز و بوم که هر ترفندی اعم از تحریم، تهدید، تطمیع و ... را در اراده مردم بی‌تاثیر دیدند، دست به کشتار فجیع زنان، مردان و کودکانی زدند که خالصانه دل به یاد شهدا سپرده بودند و باز هم لکه ننگینی بر پرونده سیاه آمریکای جهانخوار و صهیونیسم افزودند.

مردم شریف ایران، اینک مائیم و خون‌های بر زمین ریخته همشهریان و هموطنان‌مان که به پاس ارج نهادن به این خون‌های به ناحق ریخته شده، برآنیم تا با حضور حداکثری در این میدان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های شیطان بزرگ را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

وعده ما، پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح برای پایه‌ریزی مجلسی انقلابی و ولایتمدار.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار