معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر تولید محتوا و فضاسازی محیطی در دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی هر لحظه در حال پیشرفت و ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف است و این حرارت و انگیزش هیچ‌وقت سرد نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 20 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر استان اردبیل اظهار کرد: ارزش‌های اصولی انقلاب اسلامی، حیات‌بخش و همیشگی است و مردم انقلابی ایران توانمندی فتح قله‌های استقلال و آزادی را از همین مسیر و منبع، دریافت می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی هر لحظه در حال پیشرفت و ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف است و این حرارت و انگیزش هیچ‌وقت سرد نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با متذکر شدن برگزاری پرشور و با نشاط ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر، ادامه داد: فضاسازی محیطی و تولید محتوا‌های مرتبط با دستاورد‌های انقلاب و پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی کشور و استان اردبیل، از جمله اقداماتی است که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمیان با تأکید بر توجه به تبیین و روشن‌گری در بین دانش‌آموزان، دانشجویان و نسل جوان، بیان کرد: در این راستا، همکاری تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها با آموزش‌و‌پرورش و دانشگاه‌ها ضروری است.

وی تصریح کرد: همه ما باید زمینه‌های حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی و هم‌چنین ایجاد شور انتخاباتی به‌عنوان جشن سیاسی را فراهم کنیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار