رئیس کمیته امداد شهرستان عباس‌آباد گفت: مراکز نیکوکاری این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۵ میلیارد تومان به نیازمندان مساعدت نمودند.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸ 19 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، یزدان شریفی بیان داشت: مراکز نیکوکاری به عنوان مجموعه‌های خیر و احسان محله‌محور، مورد اعتماد مردم بوده و کمک‌های مردمی را در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسانند.

 

مساعدت ۵میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری کمیته امداد در شهرستان عباس‌آباد  

وی افزود: مراکز نیکوکاری این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۵میلیارد تومان به نیازمندان مساعدت نمودند.

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس‌آباد گفت: مراکز نیکوکاری در زمینه‌های فرهنگی، زکات، حمایتی، عمرانی، درمانی، معیشت و... در حال فعالیت هستند.

شریفی گفت: در حال حاضر تعداد ۵مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان به صورت عمومی و تخصصی در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مددجویان و نیازمندان هستند که مراکز به صورت تخصصی در حوزه زکات، مسکن، فرهنگی، اشتغال، مددکاری، مشاوره و حقوقی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه، اعتمادافزایی در جامعه و اطمینان بخشی به کارکردهای اثرگذار این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی نقش موثری در جلب مشارکت‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری خصوصا با توجه به سه ویژگی این مراکز یعنی مردم محوری، محله محوری و مسجد محوری دارد افزود: مراکز نیکوکاری بازوان توانمند کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومان هستند.

شایان ذکر است: در شهرستان عباس‌آباد ۲۵۴۵ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار