استاندار خراسان‌شمالی گفت: ثبت احوال در اسامی و حیات دانش آموزان بازمانده از تحصیل آمارها را به صورت کامل ارائه دهد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 18 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در شورای آموزش و پرورش خراسان‌شمالی اظهار کرد: در موضوع بازماندگان از تحصیل اقدامات مناسبی انجام شده، اما قطعا با استفاده از توان فرمانداران می‌توان کار را به خوبی پیش برد.

وی ادامه داد: ثبت احوال در اسامی و حیات دانش آموزان بازمانده از تحصیل آمار‌ها را به صورت کامل ارائه دهد، زیرا موضوع بسیار پراهمیت است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه بحث دانش و پایه و اساس آن از آموزش و پرورش آغاز می‌شود افزود: بنابراین به این قسمت باید اهمیت ویژه‌ای داده شود.

حسین نژاد گفت: امید است با همدلی بین دستگاه‌ها سریع‌تر نسبت به شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل اقدام شود و دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی افزود: تاکید بر این است راهیان نور و راهیان پیشرفت خیلی جدی گرفته شود و در داخل مدارس به دنبال پخش فیلم‌های حماسی برای دانش آموزان باشند و گمان نشود این زمان باعث از دست رفتن فرصت کلاس‌های درسی می‌شود.

حسین‌نژاد با اشاره به این موضوع که توجه به رای اولی‌ها در اولویت باشد، گفت: برنامه ریزی در مدارس به گونه‌ای باشد که حتی افرادی که به سن رای نرسیده اند با راه انداختن پویش‌هایی در موضوع پویش انتخابات بتوانند خانواده‌ها یشان را جذب کنند و حضور حداکثری را پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار