استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تریبون‌های آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها استمرار یابد، گفت: دانشجویان می‌توانند در این کرسی‌ها، نقطه نظرات و حتی انتقادات خود را با رعایت خطوط قرمز نظام، مطرح کنند و در این رابطه نیازمند فضاسازی و تبلیغات محیطی هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ 17 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا  در نشست نقش دانشگاهیان در مشارکت حداکثری در انتخابات و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که به صورت وبیناری با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاثیرگذار است.

وی با اشاره به جلسه مشترک و چندمنظوره‌ رو گذشته با حضور وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش و همچنین مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور در تهران، گفت: یکی از موضوعاتی که در این نشست طرح شد، نقش تعیین کننده دستگاه‌های فرهنگی در راستای شور و نشاط حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باهدف برگزاری ۲ انتخابات سرنوشت ساز بود.

بهرام‌نیا افزود: ستاد انتخابات استان علاوه بر پیگیری امور مرتبط با انتخابات، در سه ماه گذشته اقدامات خوبی در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی با برگزاری جلسات متعدد با تاثیرگذاران و در نشست‌های مختلف با حضور دانشجویان، نخبگان، اصحاب رسانه، فرهنگیان و سیاسیون استان برگزار کرده که خروجی مثبتی داشته است.

استاندار ایلام تأکید کرد: لازم است این سلسله جلسات با اقشار مختلف، همچنان استمرار داشته باشد تا از ظرفیت نخبگان، تریبون‌داران، اساتید دانشگاه و دانشجویان برای شور و نشاط و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی استفاده شود.

وی ابراز کرد: دانشگاه‌ها نیز در سطح استان به خوبی ورود پیدا کردند که امیدبخش است و باید تقویت شوند، لازمه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی این است که باید گام به گام و مرحله به مرحله این جلسات تشکیل شود.

بهرام‌نیا افزود: در این رابطه اجرای طرح شهید آرمان و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی مهم است، دانشجویان می‌توانند در این کرسی‌ها، نقطه نظرات و حتی انتقادات خود را با رعایت خطوط قرمز نظام، مطرح کنند و در این رابطه نیازمند فضاسازی و تبلیغات محیطی هستیم.

استاندار ایلام یادآور شد: در راستای انتخاب اصلح نیز می‌توان از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده هم در صدا و سیما و هم در مناظرات دعوت کرد تا زمینه بررسی برنامه‌های آنها برای جامعه مخاطب و مردم فراهم شود.

وی گفت: اقدامات خوبی برای معرفی برنامه‌های کاندیداها صورت گرفته که راه‌اندازی ۲۰۰ کانال در صدا و سیما از جمله آن است که ۲ کانال آن مربوط به استان ایلام است‌ و می‌توان از این ظرفیت برای معرفی برنامه‌های نامزدها استفاده کرد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار