مدیرکل بیمه سلامت ایلام:
مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: خدمات دندانپزشکی برای افراد زیر پوشش این بیمه از ۱۴ به ۲۰ نوع خدمت افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 16 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین رحیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیشتر ۱۴ خدمت دندانپزشکی زیر پوشش بیمه سلامت قرار داشت که اضافه شدن ۱۷ خدمت دیگر پیشنهاد شد که تاکنون ۶ خدمت در سامانه‌های بیمه سلامت بارگذاری شده است.

وی افزود: بر این اساس کدهای ترمیم دندانپزشکی تا سن ۱۸ سالگی شامل آمالگام یک تا چهارسطحی و کامپوزیت رزینی یک تا چهار سطحی برای تمام دندان ها زیر پوشش قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: خدمات دندانپزشکی زیر پوشش بیمه سلامت توسط این پزشکان در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت ارائه می‌شود بنابراین افزایش خدمات هیچ مشکلی در سطح دسترسی ایجاد نمی‌کند.

رحیمی ادامه داد: پزشکان بدون قرارداد نیز می‌توانند به سامانه نسخه نویسی الکترونیکی وارد شده و از این بستر استفاده کنند بنابراین از همه دندانپزشکان درخواست می شود نسبت به انعقاد قرارداد با بیمه سلامت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان سایر خدمات دندانپزشکی زیرپوشش بیمه سلامت شامل تعهدات بیمه پایه از جمله ویزیت، رادیوگرافی‌های دهان، آموزش بهداشت، فیشور سیلنت، وارنیش فلوراید، فلوراید تراپی، ترمیم اولین دندان دائمی کودکان زیر ۱۴ سال، کشیدن دندان‌های خلفی، قدامی و عقل و جرم‌گیری عنوان کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار