سرپرست شرکت گاز البرز گفت: گاز ۶ اداره استان به دلیل مصرف بالا قطع شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 14 January 2024
به گزارش «تابناک البرز» کامران ایمانی فولادی با اشاره به اهمیت کنترل دمای ادارات و مراکز عمومی در فصل زمستان که میزان مصرف گاز افزایش می‌یابد، اظهار کرد: مدیریت و صرفه جویی در مصرف گاز در فصول سال از حساسیت بیشتری برخوردار است به همین دلیل میزان مصرف مشترکین به ویژه ادارات و اماکن عمومی رصد می‌شود.
وی ادامه داد: از آغاز پایش در البرز، بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۳ پایش در استان انجام شده که ۱۲ هزار و ۴۹ پایش مربوط به ادارات، هزار و ۳۰۴ پایش مربوط به باغ ویلا‌ها و استفاده کنندگان از وسایل گرما تابش در محیط باز بوده است.
سرپرست شرکت گاز البرز مطرح کرد: از اول آذر تا ۲۱ دی ماه، در مجموع ۴۷۴ اخطار صادر شده که ۱۱۴ اخطار به ادارات و ۳۶۰ اخطار برای باغ ویلاها، گرما تابش‌ها بوده است.
ایمانی فولادی بیان کرد: عده‌ای از مشترکان نیز به اخطار‌های کارشناسان شرکت گاز توجهی نکردند که ۳۲۰ قطعی در این ایام صورت گرفت که شش قطعی برای ادارات و ۳۱۴ قطعی برای باغ ویلاها، گرما تابش‌ها بوده است.
وی گفت: مشترکان با رعایت دمای ۱۸ درجه می‌توانند نقش اساسی در گازرسانی به هموطنان در نقاط کشور داشته باشند و از مشوق‌های شرکت ملی گاز ایران بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار