فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: طی بازرسی از یک دستگاه کامیون در مسیر آستارا به اردبیل، 8 تُن چوب آلات جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 07 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمد نوری ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان نمین با مشکوک شدن به این کامیون در مسیر آستارا به اردبیل و توقف و بازرسی آن، ۸ تُن چوب‌آلات جنگلی قاچاق را کشف کردند که به صورت ماهرانه‌ای در این کامیون جاسازی شده بود.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی می‌کنند، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

نوری از مردم و دوست‌داران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار