معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مسیر خط انتقال آب از سد تا تصفیه خانه و شبکه توزیع از آنجا به مخازن ذخیره روستاها نیازمند یک هزار میلیارد تومان بودجه است که دولت سیزدهم عزم جدی جهت به پایان رساندن این پروژه دارد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 02 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محسن منصوری بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از سد سبلان و خط انتقال از سد تا تصفیه‌خانه و شبکه توزیع از تصفیه‌خانه تا مخازن ذخیره روستاهای مشکین‌‌شهر، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم آبرسانی است که با تکمیل آن ۱۱۰ روستا و ۴ شهر در شهرستان مشکین‌شهر از نعمت آب شرب با کیفیت بهره‌مند می‌شوند.

تکمیل پروژه نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است

وی افزود: تکمیل این پروژه نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است که طی جلسات انجام گرفته گره‌های پروژه آب رسانی رفع شده و به زودی شاهد سرعت گرفتن عملیات اجرایی در آن خواهیم بود.

 

منصوری تاکید کرد: این پروژه آب‌رسانی خیلی قبل‌تر می‌توانست با هزینه کمتر افتتاح شود اما متاسفانه کج سلیقگی و برخورد سیاسی مسؤولان قبل سبب تاخیر در پروژه شده است اما با این حال دولت سیزدهم عزم جدی جهت اتمام رساندن این طرح دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: منابع مورد نیاز طرح‌های آبرسانی مشکین‌شهر از طریق ماده ۵۶ و سایر منابع مالی تامین می‌شود تا اهالی در اسرع وقت از آب شرب سد سبلان بهره‌مند شوند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار