معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: باتوجه به کمبود شدبد تخت بیمارستانی در مشکین شهر با تامین بودجه مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان، عملیات ساخت و ساز در آن شتاب می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 02 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور عصر ضمن تشریح اقدامات انجام شده در سفر به شهرستان مشکین‌شهر، اظهار کرد: بعدازظهر امروز از پروژه‌های مرتبط با مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان مشکین‌شهر بازدید به عمل آمد و قرار شد جهت تکمیل این پروژه‌ها منابع مالی لازم در نظر گرفته شود.

وی افزود: در این سفر طرح‌های آبی شهرستان مشکین‌شهر شامل سد سبلان، پایان سد سبلان و همچنین طرح آبرسانی به ۴ شهر و ۱۱۰ روستا مورد بازدید قرار گرفت و قرار شد عملیات عمرانی در این مکان‌ها با تخصیص اعتبارات لازم جانی دوباره بگیرد و سرعت پیشرفت پروژه‌ها دوچندان شود.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: سد اینچه‌نو یکی دیگر از سد‌های منطقه برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برنامه ریزی شده خط انتقال آن به‌طول ۱۳ کیلومتر برای آبرسانی مشکین شهر با تامین اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی آن تداوم یابد.

منصوری با اشاره به روند ساخت بیمارستان ۱۱۹ تخت‌خوابی مشکین‌شهر گفت: باتوجه به کمبود شدبد تخت بیمارستانی در مشکین شهر با تامین بودجه مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان، عملیات ساخت و ساز در آن شتاب می‌گیرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار