معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با انتشار فراخوان سومین سوگواره شعر فاطمی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ۱۲۶ اثر معنوی از ۱۶ استان به دبیرخانه این برنامه ارسال شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 01 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مهدی رهبر پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین سوگواره شعر فاطمی که در سالن شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت ۹ دی‌ماه (روز بصیرت)، سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه مراسم تجلیل از مادران و همسران شهداء برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، روز ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام با حضور ۲ هزار نفر در پردیس دانشگاه برگزار و پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه آرام گرفت.

چاپ کتاب آثار ارسالی به سومین سوگوار شعر فاطمی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در رابطه با سومین سوگواره شعر فاطمی، بیان کرد: برگزاری مسابقه شعر در رابطه با حضرت فاطمه الزهرا (س)، مقام مادر، ائمه اطهار (ع) و شهدای گمنام محوریت برگزاری این مسابقه شعر بود.

رهبر تصریح کرد: شعر نو، کلاسیک و نثر ادبی قالب آثار ارسالی بوده که تا ۳ دیماه به دبیرخانه سوگواره شعر فاطمی ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۱۲۶ اثر به دبیرخانه سومین سوگواره شعر فاطمی ارسال شده که از این تعداد ۲۹ اثر دانشگاهی و ۹۷ اثر نیز از ۱۶ استان به دبیرخانه این سوگواره ارسال، و این آثار ارسالی مورد ارزیابی گروه داوران قرار گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: در مراسم اختتامیه سومین سوگواره شعر فاطمی که امروز برگزار می‌شود، از آثار برتر تجلیل بعمل آمده و آثار ارسالی در یک کتاب جمع‌آوری و به چاپ می‌رسد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار