جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۴ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 31 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، عادل منیر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از بلای خانمان‌سوز اعتیاد و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ در تبلیغ و ترویج مواد افیونی، در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با جدیت و مسئولانه پیگیری و اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری سوداگر مرگ در عملیات هوشمندانه پلیسی و با هماهنگی قضائی گفت: سوداگر مرگ در رابطه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت مجرمانه داشت؛ که در عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از توقیف یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ سوداگر مرگ خبر داد و عنوان کرد: از سوداگر مرگ ۴ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه کشف شد.

منیر با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه تصریح کرد: تلفن ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار