استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشستی که با وزیر نیرو داشتم، ۳۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای رفع تنش آبی روستا‌های باشت اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ 31 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، احمد زاده در بازدید از طرح‌های عمرانی باشت افزود: قرار شد ۷ حلقه چاه عمیق برای تامین آب آشامیدنی روستا‌های حوزه کمربندی باشت حفر شود.
استاندار همچنین به تغییر نام منطقه پشتکوه باشت اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات فرهنگی خوب در این شهرستان، تغییرنام این منطقه به گلستان بود که با توجه به وجود باغ مرکبات اسم خوبی انتخاب شده است.
احمد زاده با بیان اینکه منطقه گلستان از قطب‌های مرکبات باشت است اضافه کرد: روستا‌های این منطقه دارای مشکلات زیرساختی در زمینه راه، آنتن دهی تلفن همراه، آب آشامیدنی و فرسودگی فضا‌های آموزشی هستند که باید برطرف شود.
وی با انتقاد از تاخیر در تکمیل سایت اداری باشت گفت: احداث این ساختمان که از حدود ۱۰ سال پیش آغاز شده، هنوز تکمیل نشده و این در شرایطی است که بسیاری از ادارات باشت در فضای استیجاری هستند.
احمد زاده از ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست با تخصیص اعتبار، تلاش کنند این طرح هرچه زودتر این ساختمان به بهره برداری برسد.
ساختمان اداری باشت در ۴ طبقه که هرکدام ۴ واحد دارد در حال ساخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار