کد خبر: ۱۱۴۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 30 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، شنیده ها حاکی از آن است که پوریا پورعلی هافبک دفاعی تیم فوتبال ملوان که قابلیت بازی در دو سه پست دیگر از جمله هافبک راست و هافبک تهاجمی را هم دارد یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای جانشینی میلاد سرلک در زمستان است.

با این وجود یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما گفت هنوز هیچ نامی از این بازیکن از طرف کادر فنی به ما اعلام نشده و منتظر اعلام لیست آقای گل محمدی بعد از بازی با مس رفسنجان هستیم چرا که فاصله کم بازی‌ها فرصت برگزاری جلسه و اعلام لیست از طرف ایشان را نداده است.

پوریا پورعلی که فوتبالش را از تیم خونه به خونه بابل شروع کرده در ذوب‌آهن هم حضور داشت در فصل جاری نمایش‌های قابل قبولی در ملوان ارائه داده و مقابل پرسپولیس نیز یکی از بازی‌های خوبش را ارائه داد.

جالب اینکه او پسرخاله حسن یزدانی کشتی گیر نامدار و قهرمان جهان است که با باشگاهش قرارداد دارد که باید دید اگر یحیی او را رسما بخواهد ملوان رضایتنامه‌اش را صادر خواهد کرد یا خیر.

در روزهای اخیر غیر از نام پورعلی ، از محمدخدابنده لو هافبک سابق تیم ملی امید، ذوب آهن و گل گهر به عنوان دیگر گزینه تقویت خط میانی پرسپولیس در نیم فصل دوم خبرهایی به میان آمده است.البته خدابنده‌لو از یکی دو سال اخیر همواره مورد توجه گل محمدی بوده و سرمربی پرسپولیس بوده است.

جالب اینکه تابستان سال گذشته گل محمدی با خدابنده‌لو توافق کرده بود تا این بازیکن سرخپوش شود اما به یکباره با پیشنهاد بسیار بالاتر گل گهر این بازیکن راهی سیرجان شد.خدابنده‌لو در این فصل بازیکن تیم مس رفسنجان بوده اما تنها در چهار مسابقه برای تیمش به میدان رفته است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار