استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، طی بازدید از پروژه مسکن محرومان این شهرستان گفت: تکمیل پروژه ۲۴ واحدی مسکن محرومان شهرستان گرمی در مدت زمان کوتاه، در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بزودی آماده و در اختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 27 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان را به‌صورت میدانی پیگیری کرده و اظهار داشت: در خصوص برخی مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفته و تصمیمات لازم برای رفع آن‌ها اتخاذ می‌شود.

وی افزود: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی دخیل در این پروژه، تلاش می‌کنیم پروژه ۲۴ واحدی مسکن محرومان شهرستان گرمی، در مدت زمان کوتاهی تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار اردبیل در بازدید از کارگاه تولید فیلتر و لازم خانگی، گفت: سرمایه‌گذار پروژه تولید فیلتر و لوازم خانگی جهت تکمیل مجموعه و آغاز عملیات اجرایی، نیازمند برخی تسهیلات بانکی بود که دستورات لازم جهت رفع موانع از طریق بانک عامل و خارج از روال بانکی صادر شد.

عاملی در جریان بازدید از کارخانه تولید شیرآلات، بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، بخش قابل توجهی از نیاز‌های تولیدات چوبی، یراق‌آلات، شیرآلات، مصالح و دیگر بخش‌هایی که در سطح استان اردبیل با کیفیت مناسب تولید می‌شود در نهضت ملی مسکن استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار