در ۹ ماهه نخست سال‌جاری صورت پذیرفت؛
رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: در ۹ماهه نخست سال ۱۴۰۲ ، تعداد ۱۸۸ نفر از تسهیلات اشتغال به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 27 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: توجه به مشاغل خرد رویکرد کمیته امداد در اشتغال زایی می‌باشد که تلاش می کنیم سرمایه لازم در قالب تسهیلات در اختیار نیروهای آماده به کار قرار دهیم.

 

بهره‌مندی ۱۸۸ نفر از مددجویان کمیته امداد چالوس از تسهیلات اشتغال  

وی افزود: تسهیلات کم‌بهره کمیته امداد جهت اشتغال‌زایی افرادی که دارای مهارت تخصصی و فاقد سرمایه کافی برای ایجاد کسب‌و‌کار می‌باشند و همچنین کارفرمایانی که مددجویان را بکارگیری می‌کنند تعلق می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس بیان داشت: در ۹ماهه نخست سال ۱۴۰۲ ، تعداد ۱۸۸ نفر از تسهیلات اشتغال به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

عاشوریان تصریح کرد: با همین رویکرد از ابتدای سال تاکنون ۴۱۰ دوره آموزش کسب و کار برای مددجویان و نیازمندان جویای کار اجرا شده است.

وی گفت: آموزش‌های انجام شده در قالب دوره‌های دامداری کشاورزی، امور مالی و حقوقی، فناوری اطلاعات، کسب‌و‌کار، بازاریابی الکترونیک و سایر طرح‌های خدماتی می‌باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به برش ۲۵۰ نفری ایجاد اشتغال در سامانه رصد برای امداد شهرستان چالوس روند بررسی و تشکیل پرونده در جریان می‌باشد.

خاطرنشان می شود: در شهرستان چالوس ۲۹۳۰ خانوار تحت حمایت هستند و از مزایای این نهاد بهره مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار