مدیرکل غله استان اردبیل گفت: از ابتدای آذرماه کشت قراردادی بالغ بر ۹۱۰۰هکتار از اراضی آبی و دیم این استان در سامانه به ثبت رسید.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 23 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، علی نوبخت ظهر امروز در جلسه کشاورزی قراردادی که در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۳۳۰ قرارداد (کشاورز) در قالب ۹۱۰۰ هکتار اراضی آبی ودیم، اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده‌اند؛ هر کشاورز با کد ملی و تلفن همراه خود می‌تواند در این طرح نسبت به عقد قرارداد با شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام کند.

وی افزود: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در این طرح و اجرای کشاورزی قراردادی از ۲۰ درصد تخفیف در حق بیمه و انجام تسویه حساب نهایی در زمان تحویل محصول سود خواهند برد.

نوبخت در خصوص هزینه کرایه حمل محصولات کشاورزی اظهار داشت: در این طرح به ازای تحویل هر تُن محصول به مراکز خرید تضمینی مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل محصول به کشاورز تخصیص می‌یابد.

مدیرکل غله استان اردبیل تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به آدرس gtc.ir اپلیکیشن کشت قراردادی را بر روی گوشی خود دانلود و نصب و در سامانه ثبت نام کرده تا از مزایای آن برخوردار شوند و در صورت لزوم می‌توانند به منظور کسب اطلاعات لازم از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۲۳۳۲۰۰ با کارشناس اداره کل غله استان اقدام کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار