دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:
اعتیاد یک آسیب بزرگ است و برای این آسیب یک مرکز درمانی ایجاد شد. سال گذشته مازندران در حوزه پیشگیری و درمان رتبه نخست را در کشور کسب کرد، به اندازه بودجه‌ای که دولت در طول سال به این حوزه اختصاص داد به همین مقدار خیران کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 21 December 2023

مهدی رفیعی: به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران ، سردار مومنی «دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر» در آیین افتتاح مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان مازندران در شهرستان بابل اظهار داشت:اعتیاد یک آسیب بزرگ است و برای این آسیب یک مرکز درمانی ایجاد شد، در استان مازندران سال قبل خدمت استاندار رسیدیم واقعا از فقدان چنین مراکزی در سطح استان رنج بردیم.

وی خاطرنشان کرد:این مرکز حدود ۱۰ سال رها شده بود با پیگیری‌های حاصله این مرکز با پیگیری استاندار و همکاری مجموعه سپاه کربلا ساخته شده است.

مومنی تصریح کرد:این مرکز با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر افتتاح شد و در ادامه ظرفیت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد:سال گذشته مازندران در حوزه پیشگیری و درمان رتبه نخست را در کشور کسب کرد، به اندازه بودجه‌ای که دولت در طول سال به این حوزه اختصاص داد به همین مقدار خیران کمک کردند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان گفت: در بحث ساخت این مراکز در سطح کشور سعی کردیم بیشتر مردمی‌سازی کنیم که با مشارکت مردم اتفاقات خوبی رقم خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار