نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتب والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس الگوی ملت فلسطین به خصوص مردم مظلوم غزه در ایستادگی مقابل رژیم جعلی صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 20 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای راسک در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی، افزود: شهدا غیرتمندانه از جان خود گذشتند و میل به جانبازی برای ملت، وطن، نظام و انقلاب داشتند و امروز به‌ الگویی ماندگار تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت دربرابر استکبار باعث شده تا مردم غزه درمقابل دشمن از دندان مسلح رژیم جعلی و اشغالگر قدس مقاومت کنند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی با کمک تسلیحات نظامی آمریکا، بمب‌های خاص با حجم ۳۰ هزار تن بر سر مردم غزه ریخت و هزاران نفر از مردم بی‌گناه شهید شدند و صدها جنایت اتفاق افتاد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عملیات طوفان‌الاقصی را ضربه سنگینی بر رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیست با هیبتی که از خود ساخته بود، با این عملیات فرو ریخت و با هیچ وحشی‌گری این شکست جبران نمی‌شود.

وی اضافه کرد: غزه با دیوارهایی که رژیم صهیونیستی ایجاد کرده به یک زندان تبدیل شده و بیش از ۱۷ سال است که در تحریم قرار دارد اما با وجود این شرایط جوانان رشید این سرزمین توانستند عملیات طوفان‌الاقصی را اجرا و ضربه سنگینی به صهیونیست‌ها وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حمله به پاسگاه راسک را عمق کینه‌توزی دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و گفت: استکبار و ایادی آنها باید بدانند در برابر عزم و اراده ملت ایران و جان برکفان انتظامی و امنیتی کشورمان راهی جز شکست نخواهند داشت و به زودی در چنگال عدالت گرفتار و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بر ضرورت تقویت امنیت مرزهای جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: دولت پاکستان نباید اجازه حضور اشرار و تروریست‌ها را در منطقه بدهد و برای ریشه‌کن ساختن عوامل تروریست‌ها در منطقه باید با ایران همکاری بیشتری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار