همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در اداره کل استاندارد استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 13 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان این اداره کل و دانش آموزان مدارس پسرانه، مردم مومن و شهید پرور و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  به همت پایگاه بسیج اداره کل استاندارد استان مرکزی برگزارگردید.

مدیر کل استاندار استان مرکزی مرکزی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: شهدا الگویی برای ما در همه عرصه ها هستند و ما باید ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

سید سعید میر نظامی ضمن تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام، افزود: شهدا انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به تاسی از حضرت زهرا سلام الله علیها، شب عملیات گردنبندهای را از گردن باز کردند تا همچون مادرشان گمنام بمانند.

وی همچنین به تشییع با شکوه شهدا در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز این عظمت تشییع شهدای گمنام به واسطه ایثار و از خود گذشتگی این دلیر مردان است که در دوران دفاع مقدس برای حفظ و حراست از این آب و خاک گام در مسیری ارزشمند نهادند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار