معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در حال اجرای خط دوم ۵۵ کیلومتری انتقال گاز به استان اردبیل (چلوند - اردبیل)، ظرفیت گاز استان با افزایش ۱۴میلیون مترمکعبی، به ۲۵میلیون مترمکعب خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 09 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان پیش از ظهر امروز در بازدید از روند اجرای پروژه خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل اظهار کرد: پروژه گازرسانی چلوند - اردبیل به‌عنوان خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل، در کم‌تر از یک سال برنامه‌ریزی، تأمین بودجه ۱۴۰۰میلیارد تومانی و تعیین پیمانکار شد و به مرحله عملیات اجرایی رسیده که با تکمیل این پروژه، ظرفیت گاز استان از ۱۱ به ۲۵میلیون مترمکعب افزایش خواهد یافت.

وی افزود: پروژه گازرسانی چلوند - اردبیل به‌طول ۵۵ کیلومتر با خط لوله ۳۰ اینچ اجرا خواهد شد که در حال حاضر نزدیک به ۲۵ کیلومتر حفاری و ۱۰ کیلومتر خط لوله در محل پروژه دپو شده و ۴ کیلومتر از خط لوله جوش‌کاری شده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: همچنین پروژه خط دوم انتقال گاز به شمال استان اردبیل نیز در حال حاضر بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از این ۲ پروژه بزرگ و مهم گازرسانی استان، ظرفیت گاز خانگی، صنعتی و گلخانه‌ای افزایش یافته و مشکل افت گاز استان اردبیل رفع خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار