کد خبر: ۱۱۴۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶ 08 December 2023
به گزارش تابناک مازندران ، مولایی فرماندار قائم‌شهر گفت: جهاد امروز، جهاد تبیین است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا در مراسم یادواره شهدای شاخص سال (شهید وجیه‌اله آذرنگ و شهید ابراهیم روحانی) در دبیرستان شاهد خواهران متوسطه دوم قائم‌شهر، اظهار کرد: مسیر شهدا، مسیر خدمت به مردم و نظام است.

وی افزود: قطعا  شهدا به برگزاری این مراسمات نیازی ندارند، اما این یادواره‌ها موجب می‌شود تا کمی به خودمان بیاییم و با قوت بیشتری در این مسیر گام برداریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر با اشاره به این مطلب که جهاد امروز، جهاد تبیین است، ادامه داد: زمانی درس خواندن برای خیلی‌ها آرزو بود اما امروز به برکت خون شهدا و این نظام، بسیاری از افتخارات و کسب رتبه های برتر علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی دنیا، به نام جوانان و فرزندان غیور این مرز و بوم است. این مساله نشان دهنده آن است که با تمام تحریم و مشکلاتی که کشورهای غربی و بیگانه برای ما ایجاد کردند، با صبر و امید، پیروزی برای کشور در تمامی عرصه ها حاصل شد.

مولایی قرا با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، آبروی نظام هستند، خاطرنشان کرد: شهید بلباسی‌ها، شهید حججی‌ها و شهید الله‌وردی‌ها از دامان همین مادران و بانوان صبور و شریف و پاک‌دامن به عروج و شهادت رسیدند و باعث افتخار و اعتبار نظام شدند و به همین جهت ما باید قدر خانواده‌های شهدا را بیشتر بدانیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار